Andy Murray taustoitti vaikeaa päätöstään
PARIISI Kaksi merkittävää tennisuraa on päättymässä ja Pariisin olympialaisissa vietetäänkin jäähyväisiä.
Skotlantilaistähti Andy Murray on vahvistanut pelaavansa Pariisissa uransa viimeisen turnauksensa. Murray on päättänyt pelata Pariisissa vain nelinpelissä. Kaksinpelin hän jättää väliin.
– On valitettavaa tietysti. Treenasin kovasti, että olisin voinut osallistua täällä sekä kaksinpeliin että nelinpeliin, mutta olen vanhentunut ja on vaikeampaa toipua loukkaantumisista. Aika loppui kesken, Murray totesi päätöksestään jättää kaksinpeli väliin.
Murray pelaa nelinpelissä Daniel Evansin kanssa. Hän luottaa menestysmahdollisuuksiinsa.
Murray, 37, korostaa saavansa voimaa upeista olympiamuistoistaan. Hän voitti kaksinpelin olympiakultaa sekä Lontoossa 2012 että Rio de Janeirossa 2016.
– Olympialaiset ovat olleet minulle mahtavan erityisiä. Tietysti mahtavia muistoja tulee Lontoon kotikisoistani. Mitalien voittaminen siellä oli aivan valtava juttu.
Otto Palojärvi, Pariisi
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Venäjän teinitähdelle ensimmäinen grand slam-voitto
- Harri Heliövaaralle kurja finaalitappio
- Alexander Zverevillä loistotilaisuus unelmaansa
- Otto Virtanen välieriin Birminghamissa
- Ranskan avoimet: Näin näet Harri Heliövaaran finaaliottelun ilmaiseksi
- Superyllättäjä Ranskan avointen finaaliin
- Harri Heliövaara nousee maailmanlistan ykköseksi
- Italialaispelaaja nähdään Ranskan avointen finaalissa
- Maailmanlistan ykkönen ulos Ranskan avoimissa
- Otto Virtaselta vahvaa menoa Englannissa