Hurjaa jyräystä US Openissa
Kuva: All Over Press
Tenniksen maailmanlistan ykköspelaaja Jannik Sinner aloitti US Openin murskaavalla voitolla.
Sinner voitti Vit Koprivan suoraan kolmessa erässä. Eränumerot olivat 6-1, 6-1, 6-2.
Ottelu kesti vain tunnin ja 40 minuuttia. Kopriva on maailmanlistalla sijalla 89, mutta Sinneriä hän oli valovuosia perässä.
Naisten maailmanlistalla ykköspaikkaa takaisin hamuava Iga Swiatek oli hänkin avausottelussaan omaa luokkaansa. Swiatek voitti Emiliana Arangon kahdessa erässä pelein 6-1, 6-2.
Ottelu kesti tunnin ja yhden minuutin. Taisto oli eräänlaista kissa-hiiri -leikkiä.
Arango on maailmanlistalla 89:s ja Swiatek kakkosena.
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Otto Virtanen lähellä Wimbledonia
- Eero Vasa tipahti Bulgariassa
- Laura Hietaranta sai kunnolla turpaansa
- Eero Vasa otti tärkeän voiton
- Otto Virtanen jatkaa Wimbledonin karsinnassa
- Wimbledon-voittaja sai pitkän dopingpannan
- Harri Heliövaara sai finaalissa turpaansa
- Hallen turnauksessa yllätysvoittaja
- Harri Heliövaara finaaliin Lontoossa
- Otto Virtaselle katkeran niukka finaalitappio