Emil Ruusuvuorelta jälleen huono uutinen
Suomen tennisässä Emil Ruusuvuori ilmoittaa jättävänsä tenniksen ruohokenttäkauden väliin.
Ruusuvuori kertoo Instagramissa keskittyvänsä kesällä harjoitteluun. Ruohokenttäkaudesta vetäytyminen tarkoittaa, ettei hän osallistu Wimbledoniin.
Ruusuvuori ei tarkenna, milloin olisi palaamassa tositoimiin. Ruohokenttäkausi päättyy heinäkuun lopulla.
Ruusuvuori oli pelaamatta viime vuoden elokuulta tämän vuoden helmikuulle. Hän perusteli ratkaisuaan liiallisella fyysisellä ja henkisellä kuormituksella.
Paluunsa jälkeen hän ei ole yltänyt parhaalle tasolleen. Maailmanlistalla hän on pudonnut 100 parhaan joukosta roimasti alaspäin.
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Otto Virtanen lähellä Wimbledonia
- Eero Vasa tipahti Bulgariassa
- Laura Hietaranta sai kunnolla turpaansa
- Eero Vasa otti tärkeän voiton
- Otto Virtanen jatkaa Wimbledonin karsinnassa
- Wimbledon-voittaja sai pitkän dopingpannan
- Harri Heliövaara sai finaalissa turpaansa
- Hallen turnauksessa yllätysvoittaja
- Harri Heliövaara finaaliin Lontoossa
- Otto Virtaselle katkeran niukka finaalitappio