Otto Virtanen jatkoon Birminghamissa
Kuva: All Over Press
Wimbledonin karsintoihin tähyävä Suomen kaksinpelin ykköspelaaja Otto Virtanen voitti toisen kierroksen ottelunsa Birminghamin ATP-haastajaturnauksessa.
Virtanen päihitti sveitsiläisen Marc Hüslerin erin 2-1. Ensimmäisen erän Virtanen voitti 6-3, hävisi toisen 6-7 ja voitti kolmannen murskaavasti 6-1.
Virtanen oli ottelun suosikki. Hän on maailmanlistalla sijalla 114 Hüslerin sijoituksen ollessa 158:s.
Virtanen pelaa perjantaina puolivälieräottelussa. Vastustajana on hongkongilainen Coleman Wong, jonka ATP-sijoitus on 175:s.
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Otto Virtanen lähellä Wimbledonia
- Eero Vasa tipahti Bulgariassa
- Laura Hietaranta sai kunnolla turpaansa
- Eero Vasa otti tärkeän voiton
- Otto Virtanen jatkaa Wimbledonin karsinnassa
- Wimbledon-voittaja sai pitkän dopingpannan
- Harri Heliövaara sai finaalissa turpaansa
- Hallen turnauksessa yllätysvoittaja
- Harri Heliövaara finaaliin Lontoossa
- Otto Virtaselle katkeran niukka finaalitappio