Laura Hietaranta eteni komeaan voittoon
Suomen WTA-tennisykköspaikasta taisteleva Laura Hietaranta otti Italiassa Santa Margherita Di Pulassa perjantaina todella tärkeän voiton.
Hietaranta kukisti ITF-tason puolivälieräottelussa romanialaisen Maria Patricia Tigin erin 2-1. Ottelu kesti yli kolme tuntia.
Hietaranta voitti ensimmäisen erän 6-2 ja Tig toisen samoin lukemin. Kolmannen erän Hietaranta voitti 6-3.
Maailmanlistalla Tig on sijalla 217. Hietarannan sijoitus on 447:s. Hietarannalle voitto oli siis todella tärkeä WTA-pisteiden kannalta.
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Otto Virtanen Wimbledonissa kovaan kyytiin
- Oskari Paldanius tipahti Puolasta
- Otto Virtanen selviytyi Wimbledoniin
- Otto Virtanen lähellä Wimbledonia
- Eero Vasa tipahti Bulgariassa
- Laura Hietaranta sai kunnolla turpaansa
- Eero Vasa otti tärkeän voiton
- Otto Virtanen jatkaa Wimbledonin karsinnassa
- Wimbledon-voittaja sai pitkän dopingpannan
- Harri Heliövaara sai finaalissa turpaansa