Novak Djokovic kommentoi Jannik Sinnerin dopingtapausta
Jannik Sinner lujitti asemiaan tenniksen maailmanlistan ykköspaikalla voitettuaan Shanghai Masters-turnauksen finaalissa Novak Djokovicin.
Sinnerin ympärillä lepää kuitenkin synkkä varjo. Hän kärähti viime keväänä anabolisiin steroideihin luokitellusta clostebol-aineesta.
Sinner kertoi, että sai ainetta elimistöönsä fysioterapeutiltaan haavan hoidosta. Vaikka välimiesistuin totesi hänen olevan syytön, on hänen tapauksestaan valitettu urheilun vetoomustuomioistuimeen CASiin.
Toistaiseksi CAS ei ole asettanut kuulemispäivää Sinnerin tapaukselle. Epäilyn varjo on hänen niskoillaan niin kauan, kunnes tapaus on käsitelty.
Djokovic esitti Shanghaissa toiveen, että asia käsiteltäisiin pian.
– Tapahtui mitä tahansa, toivon ratkaisun tapahtuvan mahdollisimman pian. Koko tapaus ei ole hyväksi lajillemme ollenkaan, hän sanoi ottamatta kantaa Sinnerin syyllisyyteen tai syyttömyyteen sen enempää.
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Otto Virtanen lähellä Wimbledonia
- Eero Vasa tipahti Bulgariassa
- Laura Hietaranta sai kunnolla turpaansa
- Eero Vasa otti tärkeän voiton
- Otto Virtanen jatkaa Wimbledonin karsinnassa
- Wimbledon-voittaja sai pitkän dopingpannan
- Harri Heliövaara sai finaalissa turpaansa
- Hallen turnauksessa yllätysvoittaja
- Harri Heliövaara finaaliin Lontoossa
- Otto Virtaselle katkeran niukka finaalitappio