Turkulaiset Vasat upeasti turnausvoittoon
Turkulaisveljespari Eero ja Iiro Vasa saavutti nelinpelin turnausvoiton Unkarissa järjestetyssä ITF-ammattilaisturnauksessa.
Loppuottelussa Vasan veljekset kukistivat Abel Forgerin ja Thijmen Loofin. Vasat hävisivät ensimmäisen erän 6-2, mutta voittivat toisen erän 6-2 ja kolmannen erän 10-3.
– Turnaus oli kaiken kaikkiaan hyvä. Päivän ottelut olivat mielenkiintoisia ja olisi voinut käydä oikeastaan miten vaan. Välierässä olimme jo erän ja 5-3 johdossa sekä kolme ottelupalloa, mutta emme saaneet hoidettua ja ehkä vähän hermoilimme. Saimme kuitenkin kasattua ajatukset, Iiro Vasa kommentoi Tennisliiton tiedotteessa.
– Finaali oli tiukka ja vastustajat olivat erityisesti alkuun vahvoja. Toisessa erässä saimme momentumin ja murron Eeron hyvien palautusten ansiosta; siitä pelasimme loppuun asti tosi hyvin ja kymppitaiska oli tosi hyvää tennistä meiltä, hän jatkoi.
Vasat saavuttivat yhdessä viidennen turnausvoittonsa nelinpelissä. Eero Vasa on voittanut tänä vuonna jo neljä turnausta.
Eero Vasa jatkaa kauttaan ensi viikolla kaksinpelissä ITF-tasolla Belgiassa pelattavassa turnauksessa. Iirolla ei ensi viikolla ole pelejä.
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Puolalaissensaatio voitti huipputurnauksen
- Puolan sensaatio tiputti Medvedevin
- Laura Hietaranta hävisi yhdessä päihittäjänsä kanssa
- Serena Williams koki pahan pettymyksen
- Laura Hietarannan päättyi vuoristorataan
- Anastasia Kulikovalla liian kova haaste
- Oskari Paldaniuksella ei riittänyt
- Otto Virtanen niukasti laulukuoroon
- Laura Hietaranta yllättävissä vaikeuksissa
- Harri Heliövaara ei löytänyt voittavaa mielentilaa