Emil Ruusuvuoren vire nousussa – eteni jatkoon Genevessä
Emil Ruusuvuori alkaa sopivasti löytää kateissa ollutta virettään Ranskan avointen alla.
Ruusuvuori (ATP-66) voitti Marcos Gironin (ATP-48) Geneven ATP-kisassa suoraan kahdessa erässä 6-3, 6-3.
Voitto oli Ruusuvuorelle ensimmäinen yhdysvaltalaisesta Gironista. Kaksikko on kohdannut toisensa nyt neljä kertaa. Siitä ei ole kuin reilu viikko, kun Ruusuvuori hävisi juuri Gironille Rooman Masters-turnauksessa.
Ruusuvuoren kevät on ollut hankala loukkaantumisten ja sairasteluiden vuoksi. Suomalainen oli pitkähköjä aikoja pelaamatta ja hävisi perätysten peräti kuusi ottelua.
Viime perjantaina Ruusuvuori lopulta katkaisi tappioputkensa Torinon haastajaturnauksessa. Silloin Ruusuvuori hävisi heti perään kilpailun toisella kierroksella, mutta nyt on sauma ottaa Genevessä taas yksi askel eteenpäin. Toisella kierroksella Ruusuvuori kohtaa Aleksandr Shevtshenkon (ATP-61).
Ranskan avointen pääsarja alkaa ensi viikolla.
LUE MYÖS
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Otto Virtanen Wimbledonissa kovaan kyytiin
- Oskari Paldanius tipahti Puolasta
- Otto Virtanen selviytyi Wimbledoniin
- Otto Virtanen lähellä Wimbledonia
- Eero Vasa tipahti Bulgariassa
- Laura Hietaranta sai kunnolla turpaansa
- Eero Vasa otti tärkeän voiton
- Otto Virtanen jatkaa Wimbledonin karsinnassa
- Wimbledon-voittaja sai pitkän dopingpannan
- Harri Heliövaara sai finaalissa turpaansa