Jokinen ja Palm juhlivat Hangossa
Nuutti Jokinen ja Nuppu Palm ovat voittaneet Hangossa pelatun TEHO Finnish Tourin kaksinpeliturnaukset.
Jokinen voitti finaalissa Leevi Säätelän suoraan kahdessa erässä. Ensimmäisen erän hän voitti 7-6 ja toisen 7-5.
– Hienot kisat omalta osaltani. Fysiikka ei pettänyt missään vaiheessa, mikä helpotti omaa tekemistä merkittävästi. Erityisesti kämmen kulki hyvin läpi kisojen. Hangosta jäi todella hyvä fiilis, ja se motivoi jatkossakin pitämään pelikuntoa yllä, Jokinen kommentoi Tennisliiton mukaan.
Palm pelasi finaalissa Emilie Gabraa vastaan kolmieräisen taiston. Palm voitti ensimmäisen erän 6-3, Gabra toisen 6-4 ja Palm kolmannen 6-2.
TEHO Finnish Touria pelataan seuraavaksi Helsingin Talissa elokuun viimeisinä päivinä.
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Otto Virtanen lähellä Wimbledonia
- Eero Vasa tipahti Bulgariassa
- Laura Hietaranta sai kunnolla turpaansa
- Eero Vasa otti tärkeän voiton
- Otto Virtanen jatkaa Wimbledonin karsinnassa
- Wimbledon-voittaja sai pitkän dopingpannan
- Harri Heliövaara sai finaalissa turpaansa
- Hallen turnauksessa yllätysvoittaja
- Harri Heliövaara finaaliin Lontoossa
- Otto Virtaselle katkeran niukka finaalitappio