Suomalaiset heti ulos nelinpelissä
Kuva: All Over Press
Emil Ruusuvuori ja Patrik Niklas-Salminen kokeilivat onneaan tiistaina Sveitsin Luganon Challenger-turnauksessa nelinpelissä.
Hyvin ei käynyt. Ruusuvuori ja Niklas-Salminen hävisivät Cleeve Harperille ja David Stevensonille suoraan kahdessa erässä.
Ensimmäisen erän Harper ja Stevenson voittivat 7-5. Toisessa he olivat parempia 6-3.
Harper ja Stevenson ovat turnauksen kakkossijoitettuja. Paremmuudesta ei ollut epäselvyyttä ottelun kestettyä vain tunnin ja 11 minuuttia.
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Otto Virtanen Wimbledonissa kovaan kyytiin
- Oskari Paldanius tipahti Puolasta
- Otto Virtanen selviytyi Wimbledoniin
- Otto Virtanen lähellä Wimbledonia
- Eero Vasa tipahti Bulgariassa
- Laura Hietaranta sai kunnolla turpaansa
- Eero Vasa otti tärkeän voiton
- Otto Virtanen jatkaa Wimbledonin karsinnassa
- Wimbledon-voittaja sai pitkän dopingpannan
- Harri Heliövaara sai finaalissa turpaansa