Harri Heliövaara – ”Oma esitys oli heikko”
Wimbledon-voittajat Harri Heliövaara ja Henry Patten kokivat pahan pettymyksen Cincinnatin ATP-turnauksessa heidän tipahdettuaan puolivälierävaiheessa jatkosta nelinpelissä.
Marcelo Arevalo ja Mate Pavic olivat Heliövaaraa ja Pattenia parempia suoraan kahdessa erässä. Heliövaara pettyi panokseensa.
– Pakko se on myöntää, että tällä kertaa oma esitys oli kyllä heikko. Syöttöpeli ei lähtenyt millään käyntiin, eikä luottoa tuntunut olevan myöskään palautuksiin tai takakentän lyönteihin. Jotenkin koko hermosto tuntui olevan ylikireälle viritetty, eikä keho tuntunut omalta ollenkaan, Heliövaara totesi blogissaan.
– Erittäin nopealla kentällä on nelinpelissä tosi vaikea pelata itsensä mukaan otteluun mitenkään varmistellen, sillä jos pisteitä haluaa palautuksissa voittaa, niin on pakko ottaa koko ajan riskejä. Ja jos syöttö ei tunnu uppoavan millään, niin vaikeuksia tulee myös omissa syötöissä, Heliövaara jatkoi.
Heliövaara paljastaa myös, ettei hän välttämättä pelaa Pattenin kanssa ensi viikolla Winston-Salemin turnauksessa. Parivaljakko keskittää voimavarojaan US Openiin.
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Puolalaissensaatio voitti huipputurnauksen
- Puolan sensaatio tiputti Medvedevin
- Laura Hietaranta hävisi yhdessä päihittäjänsä kanssa
- Serena Williams koki pahan pettymyksen
- Laura Hietarannan päättyi vuoristorataan
- Anastasia Kulikovalla liian kova haaste
- Oskari Paldaniuksella ei riittänyt
- Otto Virtanen niukasti laulukuoroon
- Laura Hietaranta yllättävissä vaikeuksissa
- Harri Heliövaara ei löytänyt voittavaa mielentilaa