Iga Swiatekilta vakuuttava turnausvoitto – löytänyt vireensä
Kuva: Iga Swiatek US Openissa 2024 (All Over Press)
Puolan tennisässä Iga Swiatek on voittanut Cincinnatin WTA Masters-turnauksen.
Finaaliottelussa Swiatek kaatoi italialaisen Jasmine Paolinin suoraan kahdessa erässä. Ensimmäisen erän Swiatek voitti 7-5 ja toisen 6-4.
Swiatek oli vuosi sitten maailmanlistalla ykkösenä. Nyt hän on kakkosena, mutta osoitti Cincinnatissa merkkejä, että peli olisi taas sillä tasolla, että voisi kiilata ykköseksi Aryna Sabalenkan edelle.
Paolini on maailmanlistalla kahdeksantena. Hänellä on kesän aikana ollut pelinsä kanssa haasteita, joten jo finaalipaikka oli häneltä merkittävä onnistuminen.
Seuraavaksi Swiatek ja Paolini pelaavat vajaan viikon kuluttua alkavassa US Openissa, joka on kauden viimeinen grand slam-turnaus.
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Otto Virtanen lähellä Wimbledonia
- Eero Vasa tipahti Bulgariassa
- Laura Hietaranta sai kunnolla turpaansa
- Eero Vasa otti tärkeän voiton
- Otto Virtanen jatkaa Wimbledonin karsinnassa
- Wimbledon-voittaja sai pitkän dopingpannan
- Harri Heliövaara sai finaalissa turpaansa
- Hallen turnauksessa yllätysvoittaja
- Harri Heliövaara finaaliin Lontoossa
- Otto Virtaselle katkeran niukka finaalitappio