Alexander Zverev jyräsi Cincinnatissa
Saksan tennisässä Alexander Zverev näyttää päässeen loppukesällä taas vanhaan hyvään vireeseensä, joka tällä kaudella on ollut hänellä kateissa.
Zverev voitti Cincinnatin ATP Masters-turnauksen puolivälieräottelussa Ben Sheltonin suoraan kahdessa erässä. Zverev voitti molemmat erät 6-2.
Ottelusta odotettiin tasaisempaa. Maailmanlistalla Zverev on kolmantena ja Shelton kuudentena.
Toisessa perjantaina pelatussa puolivälieräottelussa Carlos Alcaraz joutui urakoimaan Andrei Rublevia vastaan kolme erää. Alcaraz voitti ensimmäisen erän 6-3, Rublev toisen 6-4 ja Alcaraz kolmannen 7-5.
Välieräottelussa Alcaraz ja Zverev ovat vastakkain. Toisessa välierässä kohtaavat Jannik Sinner sekä turnauksen suuri yllättäjä Terence Atmane.
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Otto Virtanen lähellä Wimbledonia
- Eero Vasa tipahti Bulgariassa
- Laura Hietaranta sai kunnolla turpaansa
- Eero Vasa otti tärkeän voiton
- Otto Virtanen jatkaa Wimbledonin karsinnassa
- Wimbledon-voittaja sai pitkän dopingpannan
- Harri Heliövaara sai finaalissa turpaansa
- Hallen turnauksessa yllätysvoittaja
- Harri Heliövaara finaaliin Lontoossa
- Otto Virtaselle katkeran niukka finaalitappio