Iga Swiatek välieriin – Venäjän teinitähti ulos
Kuva: All Over Press
Viisinkertainen grand slam -mestari puolalainen Iga Swiatek pääsi yhdeksännellä yrittämällä ensi kertaa Wimbledonin tennisturnauksessa välieriin.
Vuosi sitten maailmanlistan ykkösenä ollut Swiatek päihitti puolivälieräottelussa venäläisen Ludmila Samsonovan suoraan kahdessa erässä. Ensimmäisen erän Swiatek voitti 6-2 ja toisen 7-5.
Torstain välierässä Swiatek kohtaa Sveitsin Belinda Bencicin. Hän voitti puolivälieräottelussaan venäläisen 18-vuotiaan suurlupauksen Mirra Andrejevan.
Bencic voitti molemmat erät 7-6. Ensimmäisen erän katkaisupeli päättyi 7-3 ja toisen 7-2.
Toisessa välierässä Aryna Sabalenka kohtaa toisessa välierässä Yhdysvaltain Amanda Anisimovan.
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Venäjän teinitähdelle ensimmäinen grand slam-voitto
- Harri Heliövaaralle kurja finaalitappio
- Alexander Zverevillä loistotilaisuus unelmaansa
- Otto Virtanen välieriin Birminghamissa
- Ranskan avoimet: Näin näet Harri Heliövaaran finaaliottelun ilmaiseksi
- Superyllättäjä Ranskan avointen finaaliin
- Harri Heliövaara nousee maailmanlistan ykköseksi
- Italialaispelaaja nähdään Ranskan avointen finaalissa
- Maailmanlistan ykkönen ulos Ranskan avoimissa
- Otto Virtaselta vahvaa menoa Englannissa