Naomi Osaka sai pettyä – taas kerran
Kuva: All Over Press
Entinen maailmanlistan ykkönen Naomi Osaka ei näytä onnistuvan paluuyrityksessään huipulle.
Osakan taival Wimbledonissa päättyi jo kolmannelle kierrokselle. Hän hävisi Anastasia Pavljutshenkovalle erin 1-2.
Ensimmäisen erän Osaka voitti 6-3. Sitten tahtipuikkoa heilutti Pavljutshenkova. Hän voitti toisen ja kolmannen erän 6-4.
Maailmanlistalla kahdeksantena oleva Madison Keys putosi yllättäen jatkosta hävittyään maailmanlistalla sijalla 104 olevalle Laura Siegemundille. Molemmat erät Siegemund voitti pelein 6-3.
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Venäjän teinitähdelle ensimmäinen grand slam-voitto
- Harri Heliövaaralle kurja finaalitappio
- Alexander Zverevillä loistotilaisuus unelmaansa
- Otto Virtanen välieriin Birminghamissa
- Ranskan avoimet: Näin näet Harri Heliövaaran finaaliottelun ilmaiseksi
- Superyllättäjä Ranskan avointen finaaliin
- Harri Heliövaara nousee maailmanlistan ykköseksi
- Italialaispelaaja nähdään Ranskan avointen finaalissa
- Maailmanlistan ykkönen ulos Ranskan avoimissa
- Otto Virtaselta vahvaa menoa Englannissa