Jannik Sinner valmistautuu paluuseen – myöntää vaikeudet
Kuva: All Over Press
Tenniksen maailmanlistan ykköspelaaja Jannik Sinner on parhaillaan kolmen kuukauden pelikiellossa vuoden takaisin dopingkärynsä takia.
Sinner teki kansainvälisen antidopingjärjestön Wadan kanssa kompromissin. Tuomioistuimessa rangaistuksesta olisi voinut tulla kovempi, vaikka Sinner on vakuutellut olevansa syytön.
Itävallan ORF-kanavan haastattelussa Sinner toteaa treenanneensa kovaa sen jälkeen, kun sai oikeuden aloittaa harjoittelun huhtikuun alkupuolella. Hän toteaa, ettei paluu kesken kauden ole helppoa.
Kauden rytmi on mennyt Sinnerillä sekaisin. Se voi hyvinkin vaikuttaa hänen peliesityksiinsä.
Pelikiellostaan huolimatta Sinner pystyy pitämään maailmanlistan ykköspaikkansa.
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Venäjän teinitähdelle ensimmäinen grand slam-voitto
- Harri Heliövaaralle kurja finaalitappio
- Alexander Zverevillä loistotilaisuus unelmaansa
- Otto Virtanen välieriin Birminghamissa
- Ranskan avoimet: Näin näet Harri Heliövaaran finaaliottelun ilmaiseksi
- Superyllättäjä Ranskan avointen finaaliin
- Harri Heliövaara nousee maailmanlistan ykköseksi
- Italialaispelaaja nähdään Ranskan avointen finaalissa
- Maailmanlistan ykkönen ulos Ranskan avoimissa
- Otto Virtaselta vahvaa menoa Englannissa