Carlos Alcaraz myönsi pelanneensa rahan takia
Tenniksen maailmanlistalla toisena oleva Carlos Alcaraz myönsi Pariisin Masters-turnauksen lehdistötilaisuudessa rahalla olleen paljon tekemistä sen suhteen, että hän osallistui Saudi-Arabiassa pelattuun 6 Kings Slam-turnaukseen.
Turnauksessa jaettiin ennätysmäiset palkintorahat. Alcaraz kuittasi kolmesta ottelusta kolmisen miljoonaa euroa.
– Tarkoitan, että jos olisin mennyt sinne vain pitämään hauskaa ja pelaamaan, niin valehtelisin. Jokainen tietää, mistä elämässä on kyse, ja rahan eteen tehdään töitä, Alcaraz sanoi rehelliseen sävyyn.
Hän kuitenkin korostaa, ettei pelaa tennistä vain rahan takia.
– Rakastan tennistä. Tiedätte, että suurimman osan ajasta en ajattele rahaa. Pelaan pitääkseni hauskaa. Mutta on oltava myös realisti. On ajateltava, että pitää tienata rahaa. Saudi-Arabiassa oli historian suurimmat palkintorahat, joten se toi ainakin minulle motivaatiota
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Laura Hietaranta sai kunnolla turpaansa
- Eero Vasa otti tärkeän voiton
- Otto Virtanen jatkaa Wimbledonin karsinnassa
- Wimbledon-voittaja sai pitkän dopingpannan
- Harri Heliövaara sai finaalissa turpaansa
- Hallen turnauksessa yllätysvoittaja
- Harri Heliövaara finaaliin Lontoossa
- Otto Virtaselle katkeran niukka finaalitappio
- Otto Virtanen komeasti finaaliin
- Harri Heliövaara pääsi välieriin