Carlos Alcaraz pettyi Rafael Nadalin päätökseen
Tenniksen Laver Cup, jossa Euroopan parhaat kohtaavat muun maailman parhaat, järjestetään loppuviikosta Berliinissä.
Mukana eivät ole kuitenkaan Novak Djokovic eikä Rafael Nadal. He olisivat halutessaan päässeet Euroopan joukkueeseen.
Nadal pelasi viimeksi Pariisin olympialaisissa. Hän on ollut kaukana huippuvireestä ja päätti jättää syksyn muiden turnausten tavoin Laver Cupin väliin.
Turnauksessa mukana oleva Carlos Alcaraz, joka pelasi Nadalin kanssa Pariisin olympialaisissa nelinpelissä, pettyi Nadalin päätökseen.
– Olisi ollut superjuttu toistaa se täällä Berliinissä. Olin todella innokas, kun kuulin, että Rafa oli tulossa, ja harmi, ettei hän tullutkaan. Se olisi ollut ainutlaatuinen kokemus. Kaipaan häntä ja toivon hänen palaavan pian kentille, kun tuntee olonsa taas hyväksi, kommentoi Alcaraz lehdistötilaisuudessa.
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Otto Virtanen Wimbledonissa kovaan kyytiin
- Oskari Paldanius tipahti Puolasta
- Otto Virtanen selviytyi Wimbledoniin
- Otto Virtanen lähellä Wimbledonia
- Eero Vasa tipahti Bulgariassa
- Laura Hietaranta sai kunnolla turpaansa
- Eero Vasa otti tärkeän voiton
- Otto Virtanen jatkaa Wimbledonin karsinnassa
- Wimbledon-voittaja sai pitkän dopingpannan
- Harri Heliövaara sai finaalissa turpaansa