Maailman ykkönen Iga Swiatek koki jälleen pettymyksen
Kuva: Iga Swiatek pelaa Cincinnatissa 2024 (AOP)
Tenniksen maailmanlistan ykkönen, puolalainen Iga Swiatek, koki sunnuntaina jo toisen pettymyksensä lyhyen ajan sisään.
Swiatek ei onnistunut voittamaan Pariisissa olympiakultaa ja nyt myös Cincinnatin WTA-turnauksen voitto jäi häneltä haaveeksi. Swiatek hävisi välieräottelussa valkovenäläiselle Aryna Sabalenkalle.
Ottelu päättyi kahdessa erässä. Molemmat erät Sabalenka voitti yllättävänkin selvästi 6-3.
Finaalissa maanantaina Sabalenka kohtaa yhdysvaltalaisen Jessica Pegulan. Hän voitti välierässään turnauksen yllättäjän Espanjan Paula Badosan erin 2-1. Eränumerot olivat Pegulalle 6-2, 3-6, 6-3.
Sabalenka on sijoitettu Cincinnatissa kolmanneksi ja Pegula kuudenneksi.
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Laura Hietarannan päättyi vuoristorataan
- Anastasia Kulikovalla liian kova haaste
- Oskari Paldaniuksella ei riittänyt
- Otto Virtanen niukasti laulukuoroon
- Laura Hietaranta yllättävissä vaikeuksissa
- Harri Heliövaara ei löytänyt voittavaa mielentilaa
- Alexander Zverev voitti viimeinkin
- Otto Virtaselle harmittava finaalitappio
- Venäjän teinitähdelle ensimmäinen grand slam-voitto
- Harri Heliövaaralle kurja finaalitappio