Suomalaiset taistelivat välieriin Bahrainissa
Kuva: Suomen Tennisliitto
Bahrainissa Manamassa pelattavassa tenniksen ATP-haastajaturnauksessa nähdään suomalaisväriä välierävaiheessa.
Patrik Niklas-Salminen ja Eero Vasa taistelivat täpärän voiton torstaina puolivälieräottelussa. Taisto Ben Jonesia ja Matthew Summersia vastaan kesti kolme erää.
Jones ja Summers voittivat ensimmäisen erän 6-3. Toisessa erässä Niklas-Salminen ja Vasa olivat pahassa paikassa, mutta voittivat katkaisupelin 7-5 ja erän 7-6.
Kolmannessakin erässä vääntö oli tiukkaa. Niklas-Salminen ja Vasa voittivat 10-8.
Niklas-Salminen ja Vasa ovat turnauksen ykkössijoitettuja. Jones ja Summers olivat sijoittamaton pari.
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Otto Virtanen Wimbledonissa kovaan kyytiin
- Oskari Paldanius tipahti Puolasta
- Otto Virtanen selviytyi Wimbledoniin
- Otto Virtanen lähellä Wimbledonia
- Eero Vasa tipahti Bulgariassa
- Laura Hietaranta sai kunnolla turpaansa
- Eero Vasa otti tärkeän voiton
- Otto Virtanen jatkaa Wimbledonin karsinnassa
- Wimbledon-voittaja sai pitkän dopingpannan
- Harri Heliövaara sai finaalissa turpaansa